Praktiniai mokymai: „Svarbiausi maitinimo ir apgyvendinimo sektoriaus veiklos teisiniai aspektai“

Advokatų profesinės bendrijos „JurisConsultus“ teisininkai kviečia maitinimo ir apgyvendinimo paslaugų sektoriaus atstovus dalyvauti vienos dienos praktiniuose mokymuose – „Svarbiausi maitinimo ir apgyvendinimo paslaugų sektoriaus veiklos teisiniai aspektai“.

Mokymų pranešėjai: asocijuotoji teisininkė Asta Kederytė, advokatas Ramūnas Širvys, advokatas Gilbertas Kinderevičius.
Mokymų data: 2018 m. rugsėjo 19 d. (trečiadienis).
Mokymų vieta: BLC Verslo lyderių centras (K. Donelaičio g. 62, Kaunas).
Laikas: 9:00 – 16.30 val.
Mokymų kaina: 279 Eur + PVM.
Būtina registracija: el.paštu mokymai@jurisconsultus.lt arba telefonu +370 645 05754. 

 

MOKYMŲ PROGRAMA

08.30 – 09.00 Dalyvių registracija

09.00 – 11.00 VALSTYBINIŲ INSTITUCIJŲ* PATIKRINIMAI MAITINIMO IR APGYVENDINIMO PASLAUGŲ SEKTORIUJE

  • Institucijų, turinčių teises ir pareigas tikrinti maitinimo ir apgyvendinimo įstaigų veiklą, kompetencija;
  • Planiniai ir neplaniniai institucijų patikrinimai;
  • Tikrinimo objektas, tikrinimo proceso eiga;
  • Tikrinančiojo ir tikrinamojo teisės ir pareigos;
  • Tikrinamosios įstaigos ir įstaigos atstovo atsakomybė;
  • Valstybinių institucijų priimtų sprendimų apskundimas.

11.00 – 11.30 Kavos pertrauka

11.30 – 13.00 / 14.00 – 15.00 BENDRASIS DUOMENŲ APSAUGOS REGLAMENTAS (BDAR) NUO 2018 05 25 MAITINIMO IR APGYVENDINIMO PASLAUGŲ SEKTORIUJE

  • Asmens duomenų tvarkymas: kas tai yra asmens duomenys, ką apima jų tvarkymas, svarbiausi duomenų tvarkymo principai maitinimo ir apgyvendinimo paslaugų sektoriuje;
  • Duomenų tvarkymo teisėtumas: kokiu tikslu ir pagrindu tvarkote savo klientų, darbuotojų, partnerių, tiekėjų, akcinininkų ir kt. asmens duomenis?
  • Duomenų valdytojai ir duomenų tvarkytojai: teisės, pareigos, atsakomybė, tarpusavio santykių reguliavimas;
  • Duomenų subjektų teisės ir jų praktinis įgyvendinimas: būtinosios sąlygos, apribojimai ir išimtys;
  • Tiesioginė rinkodara B2B ir B2C segmente;
  • Kada įmonei reikalingas duomenų apsaugos pareigūnas: jo paskyrimas, funkcijos ir atsakomybė?
  • Įmonės veiklos vykdymui reikalingi su duomenų tvarkymu susiję dokumentai ir tvarkos;
  • Galimos duomenų tvarkymo taisyklių pažeidimo pasekmės;
  • Nuo ko pradėti BDAR įgyvendinimą ir kokius veiksmus svarbiausia atlikti?

13.00 – 14.00 Pietų pertrauka

15.00 – 16.00 DARBO KODEKSAS MAITINIMO IR APGYVENDINIMO PASLAUGŲ SEKTORIUJE

  • Darbo sutartys: sutarčių rūšys, darbo sutarčių sudarymas, jų sudarymo sąlygos, sutarčių sąlygų keitimas;
  • Darbo ir poilsio laikas: kaip vykdyti veiklą nepažeidžiant Darbo kodekso nuostatų?
  • Darbo sutarčių nutraukimas: būtinosios sąlygos, pagrindai, žalos atlyginimas;
  • Kiti darbo santykius reglamentuojantys dokumentai/tvarkos, būtinos maitinimo ir apgyvendinimo paslaugų įmonėje.

16.00 – 16.30 Klausimai / atsakymai.

 

*Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), Ekonominių nusikaltimų tyrimų tarnyba (ENTT) ir Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba (FNTT), Valstybinė darbo inspekcija (VDI), Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT), Civilinės saugos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI).

Daugiau naujienų

Vartotojų internetu įsigytų prekių keitimas ir grąžinimas: ką svarbu žinoti prekybą internetu vykdančiam verslui?

Visame pasaulyje paskelbta Covid-19 pandemija ir su ja susiję ekonominės veiklos apribojimai lėmė itin spartų elektroninės prekybos augimą. Kartu su tuo išaugo ir ginčų dėl nuotoliniu būdu įsigytų prekių tarp internetinių parduotuvių valdytojų ir vartotojų skaičius. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) duomenimis vartotojai vis dažniau kreipiasi dėl pardavėjų nepagrįstai taikomų internetu įsigytų prekių grąžinimo apribojimų bei teisės aktuose nenumatytų mokesčių, išlaidų priskyrimo vartotojams.
Kokias aplinkybes pardavėjas turėtų įvertinti vartotojui pateikus prašymą pakeisti/grąžinti internetu įsigytą kokybišką prekę?

Atnaujinti odontologijos klinikų darbuotojų tyrimų dėl COVID-19 organizavimo reikalavimai

Daugelis sveikatos priežiūros įstaigų vadovų iki šiol nėra įgyvendinę jiems numatyto įpareigojimo – su savivaldybe suderinti ir patvirtinti profilaktinio COVID-19 ligos tyrimo atlikimo organizavimo tvarką. Žinia, toks reikalavimas taikomas ne tik visoms asmens sveikatos priežiūros įstaigoms, bet ir odontologijos paslaugas teikiančioms klinikoms ar kabinetams.

Mūsų partneriai

  • partner image
  • partner image
  • partner image
  • partner image
  • partner image