Išrinktos stipriausios Kauno startuolių komandos

Gruodžio 16 d. Kauno doke vykęs baigiamasis „Kauno startuolių“ programos renginys „Demo Day“ vainikavo du mėnesius trukusią intensyvią verslumo programą. Atrinktos komandos aštuonias savaites gilinosi į svarbiausius verslo žingsnius kuriant  inovatyvų verslą: kaip pozicionuoti idėją, suprasti kuriamą vertę klientui, daryti pardavimus, efektyviai išnaudoti skaitmeninės rinkodaros priemones, pasiruošti susitikimams su investuotojais.

Renginyje, pritraukusiame beveik šimtą žiūrovų, tarp kurių – investuotojai, IT įmonių bei startuolių atstovai, keturiolika startuolių pristatė savo produktus kompetentingai komisijai. Geriausiems išdalinti daugiau nei 20 tūkst. eurų vertės prizai.

Komisijoje – 12 įtakingų startuolių ekosistemos atstovų

Tris minutes trukusiuose idėjų pristatymuose komandos turėjo apžvelgti, kokią vartotojų problemą išsprendžia jų produktai, kokį įdirbį jau yra padarę, kokios verslo augimo prognozės, o vėliau – atsakyti į provokuojančius komisijos klausimus. Startuolių pristatymus vertino dvylikos narių komisija, kurioje – rizikos kapitalo fondų „Practica Capital“, „Startup Wise Guys“, „Baltic Sandbox“, „Katalista Ventures“, stipriausių IT įmonių „Telesoftas“, „NFQ“, „DevBridge“, „Aciety“ atstovai, programą įgyvendinančios konsultacijų įmonės „Civitta“, advokatų kontoros „JurisConsultus“ atstovai.

Trečia vieta komisija apdovanojo startuolį „Ninedou“, kuriantį marketingo įrankį reklamuotis Kinijos rinkoje. Vertintojai įvardijo aiškų tokio produkto poreikį ir komandos patirtį dirbant Kinijoje. Antrą vietą laimėjo komanda „Virtual racing“ kurianti virtualios realybės programą leidžiančią patirti lenktynių adrenaliną specialiai tam pritaikytame automobilyje. Didžiausio įvertinimo sulaukė per kitus renginius į baigiamąjį renginį pakviesta komanda „Brite“ rinkai pasiūliusi natūralių ingredientų pagrindu sukurtą energinį gėrimą.

Taip pat specialiais „Aciety“, „NFQ“ bei KTU įsteigtais prizais apdovanotos „Zowo app“, „Salerenginiui.lt“ ir „Viaviz“ komandos.

Labiausiai vertina socialinį kapitalą ir žinias

Programos dalyviai, vertindami programą, vienareikšmiai teigė, kad didžiausia pridėtinė vertė – per programą sutikti mentoriai, su kuriais ir toliau konsultuojasi kurdami verslą. „Sutikti tiek daug mentorių, kurie į tavo idėją pažvelgia vis kitu kampu, negaili objektyvių patarimų – neįkainojama patirtis“, – savo įspūdžiais dalijasi pre-akceleratoriaus dalyviai.

Baigiamojo renginio staigmena – scenoje pasirodę 2018 m. programos alumnai, kurie įvertino akceleravimo suteiktą naudą ir džiaugėsi programos dėka pasiektais rezultatais.

„Praleidau penkis mėnesius perkurdamas ir perdarydamas produktą. Kauno akceleratoriaus dėka patekome į „Startup Wise Guys“programą, pritraukėme finansavimą. Didžiausa nauda – sutikau daugybę puikių žmonių su puikiomis idėjomis, susipažinau su Batijos regiono startuolių bendruomene“, – patirtimi dalinosi Justas Šidlaukas, „Dear deer“ startuolio įkūrėjas.

„Programa davė labai gerą patirtį ir supratimą, kaip verslas veikia. Programos metu gauni daug žinių, kurias bandai toliau pritaikyti savo versle“, – dalinosi Juozas Proškevičius, „Stay in Charm“ startuolio įkūrėjas.

„Kauno startuolių“ programą inicijavo VšĮ „Kaunas IN“, įgyvendino – verslo konsultacijų įmonė „Civitta“, kartu su partneriais – startuolių paramos organizacija VšĮ „Startup Division“ ir rizikos kapitalo fondu „Startup Wise Guys“. Programą finansuoja Kauno miesto savivaldybė.

 

VšĮ „Kaunas IN“ verslo skyriaus informacija

Daugiau naujienų

Dienpinigių apmokestinimo ypatumų apžvalga. Kokie pokyčiai laukia 2020 metais?

LR Vyriausybė 2019 metų spalio 16 d. priėmė nutarimą pakeisti taisykles, reguliuojančias komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš įmonės pajamų tvarką (toliau – Taisyklės). Šiuo nutarimu buvo priimti du esminiai Taisyklių pakeitimai.

Išrinktos stipriausios Kauno startuolių komandos

Gruodžio 16 d. Kauno doke vykęs baigiamasis „Kauno startuolių“ programos renginys „Demo Day“ vainikavo du mėnesius trukusią intensyvią verslumo programą. Atrinktos komandos aštuonias savaites gilinosi į svarbiausius verslo žingsnius kuriant  inovatyvų verslą: kaip pozicionuoti idėją, suprasti kuriamą vertę klientui, daryti pardavimus, efektyviai išnaudoti skaitmeninės rinkodaros priemones, pasiruošti susitikimams su investuotojais.

Mūsų partneriai

  • partner image
  • partner image
  • partner image
  • partner image
  • partner image