Vertindami kasdien šioje situacijoje besikeičiančią odontologijos sektorių reglamentuojančią teisinę aplinką, kartu su advokatų kontoros JurisConsultus komanda parengėme trumpas gaires į šiuo metu Jums, kaip odontologijos klinikų vadovams, kylančius klausimus.
Taip pat informuojame, kad Jūsų patogumui esame parengę paciento prašymo suteikti būtinąją medicinos pagalbą formą, kuri padės gydytojui odontologui lengviau nustatyti skubios odontologinės pagalbos būtinybę, ir deklaracijos formą, kurią pasirašęs pacientas patvirtins, kad jis nėra užsikrėtęs ar įtariamas turintis koronaviruso (COVID-19) infekciją. Norėdami jas gauti, susisiekite adresu info@jurisconsultus.lt
Plačiau skaitykite: Teisines rekomendacijos odontologijos klinikoms del COVID_19_JurisConsultus
Visame pasaulyje paskelbta Covid-19 pandemija ir su ja susiję ekonominės veiklos apribojimai lėmė itin spartų elektroninės prekybos augimą. Kartu su tuo išaugo ir ginčų dėl nuotoliniu būdu įsigytų prekių tarp internetinių parduotuvių valdytojų ir vartotojų skaičius. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) duomenimis vartotojai vis dažniau kreipiasi dėl pardavėjų nepagrįstai taikomų internetu įsigytų prekių grąžinimo apribojimų bei teisės aktuose nenumatytų mokesčių, išlaidų priskyrimo vartotojams.
Kokias aplinkybes pardavėjas turėtų įvertinti vartotojui pateikus prašymą pakeisti/grąžinti internetu įsigytą kokybišką prekę?
Daugelis sveikatos priežiūros įstaigų vadovų iki šiol nėra įgyvendinę jiems numatyto įpareigojimo – su savivaldybe suderinti ir patvirtinti profilaktinio COVID-19 ligos tyrimo atlikimo organizavimo tvarką. Žinia, toks reikalavimas taikomas ne tik visoms asmens sveikatos priežiūros įstaigoms, bet ir odontologijos paslaugas teikiančioms klinikoms ar kabinetams.